Ceylanay Kızlar yaklaşık 6 haftalığım. İlk gebeliğim ama aşırı merak ediyorum. 27 Nisan 1989 doğumluyum. Mart ayında hamile kaldım. Çin takvimine bakıyorum bazı sitelerde kız bazı sitelerde erkek diyor. Doğum günüm nisan ama martta hamile kaldım yaş olarak 33 mü oluyorum yine de. Bazı siteler +1 ekleyin diyor anlamadım. Sizce çin takvimine göre cinsiyet nedir ? 27 Nisan 1989 / hamilelik Mart
Jan91 Ceylanay Çin takvimi dogru degil bende yanlis sonuc verdi, zaten inanMiyordum merak tan bakmistim yanlis ti, boyle seylere inanmayin :) 12 haftalikken doktor bana soyledi ve hic degismedi, tecrubeli bir doktor erken goruyor zaten
Happymami Ceylanay Instagramda bir kadın var o cinsiyet hesaplıyor ben orda baktırdım kız dedi kızım olacak😍 Cinsiyet hesaplaması arzum çok merak ediyorsan burdan baktırabilirsin
Ceylanay Jan91 ay kime sorsam herkes doğru diyor, bende bir kaç kişiye baktım doğru çıktı, ama tesadüftür de belki açıklanabilir bir durumu yok zaten de işte insan merak ediyor Rabbim günah yazmasın ya nefis işte elde değil 😔
Ceylanay Happymami biraz baktımda bayağı sorular soruyormuş, hatırlamadıklarım var can, valla ne tuhaf duygular, bir yanımız sürekli yapma etme zamana bırak derken bir yanımız acaba ne acaba ne diyor 🙈