Suleehamdi Kızlar dün test yaptım silik çıktı hafif ayrı Bi post açmıştım orada herkes hafif gözüküyor bence hamilesin kan ver dediler sizde kaçıncı gün kan vermeyelim bugun adet gecikmesinin 4.günü bide korkuyorum kimyasal mı ki diye
Tomrishatun Suleehamdi her ay kimyasal olacak diye bir kanunun yok kimyasal.olcak diye testte yaptirilmaz diyede kanun yok canın beklemek istiyorsa 2 hafta bekle
Suleehamdi 77Bebek35 burda Bi postta okudum 4 5 gün geciktikten sonra kan verdim düşük çıktı beta diye o yüzden sormak istedim
Hlalcg Suleehamdi ver ver canım benim normalde adetim hep düzenliydi 5 gün gecti adetimden kan erken gebelik testi yaptım direk çift çizgi oldu , ama ben testlere güvenmediğim için kan verdim beta ma baktırdım çıktı daha çok yeniydi
Suleehamdi Hlalcg benimde hep düzenliydi ilk defa 4 gün gecikti o yüzden şüpheleniyorum test yaptım o da hafif silik çıktı kan vereyim dedim bakalm akşam vereyim diye düşünüyorum eşiminde haberi yok ona da eğer varsa sürpriz yapmak istiyorum
Nur22Elif Beta düşük olsa bile geç döllenme olmuş olabilir. Siz kan testi verin. Gerekirse haftaya tekrar isterler. :)