Merhaba , tahlil sonuclarima göre yüksek derecede idrar yolu enfeksiyonu var dedi doktor ama bahsettiği belirtilerin hiçbirini yaşamadım bu zamana kadar belkide ondan anlayamadim bı enfeksiyon süreci gebelikte idrar yolu enfeksiyonu yaşayan oldu mu bebek için olumsuz bir etkisi var mı baya kafama taktım .