Medine94 teşekkür ederim darısı başınıza inşallah 🙏
Kendiniz için bol bol iç çamaşırı alın benim kanamam çok oldu ve orkid tabiki eğer özel hastaneye gidiyorsanız orkid yeterli çünkü orda çocuk bezi bağlıyorlar kanamaya bağlı. Ama eğer devlete gidiyorsanız deepend almanızı tavsiye ederim bebek için 4 tane alt üst takım almıştım fazlasıyla yetti bence fazla almayın. Kendiniz için kesinlikle kayısılı meyve suyu kayısı hoşafı götürün doğumdan sonra bol bol içip gaz çıkartmanız gerekiyor ve kayısı işinizi kolaylaştırır aynı zamanda katı hiç bir şey tüketmeyin yoksa gazınız çıkmaz ve size eziyet olur maalesef. Benim için bunlar çok önemliydi inşallah sizin doğumunuz daha kolay geçer Allah sağlıcakla kavuştursun..