Normalde çok hareketli olan bebeğim iki gündür az hareket edince telaşlandım baya doktora koştum ultrason baktı ölçümlerini yaptı nst bağladı falan sonra sorun yok dedi 😢 niye azalır ki böyle bilmiyorum çikolata yedim o kadar yine azıcık kıpırdandı korkuttu beni 33+2 haftalık ☹️