Ranaaa58 3 aylıktı kızımın bıngıldak kapanmaya başladı her ay düzenli hem sağlık ocağı hemde kendi hastanede ki doktoruna düzenli ölçümler yaptırdık bazılarının erken kazanabilirmiş normal bir durum bir sorun sıkıntı olmadı çok şükür 6. Ayında tamamen kapanmıştı sıkıntı yapmamalısın bnce