Brvntncy şu anda birşeyim yok. Bir hafta sonra şeker yüklemem var. Sonucuna bakıcam. Ama doktorum kötü bişey demedi bunla ilgili. 2 li tarama testindede hiçbir problem çıkmadı çok şükür. Her yazılanla acaba diye yaşarsak çok yıpranırız. Herkesin bünyesi farklı sonuçta. Sen doktorun söylediğine bak ❤️