Arkadaşlar çok kötüyüm ya dış hemoroidim var ne yapsam etsem içeri girmiyor ve kabızlığım bitmiyor doktorum ilaç verdi 19 haftalığım kullanıyorum ama asla banamısın demiyor 3,4 günde bir afedersiniz labobaya çıkıyorum oda kabusum oluyor en az 1,2 saat sürüyor içime beton dökülmüş gibiyim🥺 çok ıkınıyorum ve korkuyorum yaşayan oldu mu ne yaparsam işe yarar daha yolun başındayım gebeliğimin sonunda başıma bela olacak farkındayım 🥺🥺