Kızlar acil yardım istiyorum sizden. 5 haftalıkken ilk kontrole gittik üstten ultrasonla görülmediğini söyleyip, vajinal ultrasonla bebeği gördük. 6 hafta gittiğimizde de aynı şeyi söyleyip bu şekilde baktı yine. Böyle bir durum yaşayan var mı? Doktorumdan kaynaklı mı ? Ne yapmalıyım inanın bilmiyorum