Doktora gidiyorsunuz, folikuk kist var diyince ne diyorsunuz teşekkür edip çıkıyor musunuz? Neden doktora gitmisken doktordan öğrenmek yerine Google da araştırıyorsunuz? Cidden merak ettiğinden soruyorum. Neden doktora bu ne demek oluyor felan diye sormadiniz?