Ramazandan yemek dengem şaştı iyi düzenli beslenmedim oruç değilim ama sahur iftar falan bekliyom bende….37 ye kadar sürekli doktorum kilosu şöyle iiyi böyle iyi dedi. 38 de bi gittim 250 gram alacağına 60-70 gram almış. Sizin de başınıza geldi mi? Plesanta beslememiş olabilir senin düzenli beslenmediğinden de olabilir dedi doktorum. Şimdi kaşara muza cevize abanmaca.