Gnz Ruveyda_baskapan bende göbeğim olmadığı halde karnim belim çatır çatır çatladim yarim saattir aynada kendimi izleyip ne oluyor bana böyle dedim bende😁
Ormanmeyveli Ruveyda_baskapan oyy aşkım daha nerelerimiz soyulacak kim bilir. Her tarafim karardı benimde 😂😂 eşim taş gibi duruyor ona bakinca moralim bozuluyor😒😐
_Lavinya Ruveyda_baskapan Uzun zamandır ben de öyleyim 🥲 bi ara belimin kenarlarına kadar olmuş. Orası geçti ana yuzum geçmiyor. Ben karnıma kantaron sürdüğümden yüzüm için de aynı sejilde kantaron kullanıyorum arada bir. 🌸
12_ze Ormanmeyveli aynı ben bende kendime bakıyorum sağlam bir yerim kalmamış göğsüm yırtıldı kan oturmuş gibi kalçaları yırtıldı bacaklarım da da yırtılma oldu bir de eşime bakıyorum kilo veriyor kendisi baya bir kilosu gitti taş gibi olmaya başladı kendimi kötü hissediyorum yanında
Gnz Drn34 19+3 haftaligim ama göbeğim yoktur birden çatladım fazlasiyla vücudum müsait böyle seylere😁
BurcinTurkcan Aşırı grip olduğum için sürekli burun kenarlarım kuru 🥲 mecbur gece yatmadan önce nemlendiriciyi basıp öyle yatıyorum sabaha düzelmiş oluyor. Bı de duştan sonra peeling yapıp orayı kaldırıp öyle krem sürdüysem sabah bebek gibi oluyorum 🤗
suscarparimm Ruveyda_baskapan Benimde olmuştu aksine hoşuma gidiyordu soymak benimkide böyle bi ruh hastalığı 😂😂 severim soyulan şeyleri