Fidan97 Ben 11+2’de çok yoğun bir kanama geçirdim. Hani filmlerde olur ya bacaklardan akar kan öyle bir şeydi, hatırlamak bile korkunç geliyor. Bir gece hastanede kaldım, bebek ve kalp atışı iyiydi. Kese etrafında kanama alanları vardı. Gece boyu serum, popodan fitil, iğne, ağızdan ilaç şeklinde tedavi uygulandı. Progestan kullandım ben de 16. Haftaya kadar. Doktorum kahverengi lekelenmenin devam edeceğini, gözümün sürekli pedde olmaması gerektiği söyledi ve evet tam 3 hafta sürdü lekelenme. Bu süre de bolca yatış ev içi hafif yürüyüş harici dinlenmeyle geçti. İlişki yasaktı. Lütfen kendinizi dinlemeyin sürekli, takmayın. Doktorum bana artık seni hastaneye getirecek kanamayı tanıyorsun. Rengini ve miktarını demişti. Kalbinizi ferah tutun, bebeğinizle konuşun bol bol. Hassas ve kayıp hikayeleri okumayın. Bolca dinlenin. Sağlıkla atlatın süreci ve kavuşun inşallah. ❤️