Merhabalar sorun olacaktı son bi haftadır ağlama isteğim çok oluyo ve ağlamadım sürece de rahatlatıyorum korkuyorum içim sıkılıyor psikolojik olarak çöktüm sanırım 😂 doğuma 1bucuk ay kaldi stresmi yapıyorum acaba kafamda hep olumsuz şeyler geçiyo zar zor rahatlatıyorum kendimi oda ağlayınca neden böyle acaba daha önceden bi depresyon anksiyete sorunu yaşadım korkuyorum yine depresyon giricem diye