23 / 24 haftalık gebeyim kizlar 1 haftadır sancı çekiyorum en son dün akşam devlet hastanesi ne gittim idrar tahlili verdim kum döküyormuşum hala rahatsızım bebeğe bi sakıncası olur mu doktoruma bişey demedim bu arada haberi yok bide doğal yollardan ne içebilirim