Asil_hatun 2 oglumdada eksi aserdim tatlıdan hep nefret ettim ilk 4 ay daha sonra normal tatlida ekside yedim ilk 3 4 ay ne aserdiniz simdi 8 hastalığım yine eksi aseriyorum
Zeyzeyp Asil_hatun böle aşerenlerin görünce özeniyorum iki gebeligmdede hicbişy aşermedim ilk gebelgimde bi oğlum var ikinci gebelgimde rüyamda 2 gün üst üste erik yedigimi görmüştüm canm cekti herhlde diyip alıp yedim 😂birde bunda turşu canm istemiyordu ama görünce 3 tabak turşu yemişligim oldu Bundada kızım oluyor hayırlsı ❤️
Merveofs Ben de 3 ayın sonuna kadar tatlı yemek değil ismini bile duymak istemiyordum sadece ekşi ve baharat. 4ten beri artık ikisini de yiyiyorum şükür
Asil_hatun Merveofs ay maşallah banada nasip eder inşallah esim kız babası olmak istiyorum diyor sürekli
gorky Tatlıya hiçbir şekilde bağım olmadı diyebilirim tuzlu ekşi kategorisinde aklınıza gelebilecek herşeyi istedim canım 😁
kahvesever__ Asil_hatun hep tatlı aşerdim baklava fallan sürekli öyle şeyler yedim halada yiyorum 😂 doğuma girerken de yiyecem galiba
JaleTogrul 14′cu haftaya geldik hala bi elimde limon bi elimde tuz geziyorum 😂 bulantilarim gecmiyo, Allahdan kusma yok.. aserdiyim seylerde hep tuzlu, baharatli seyler oluyor 😋
ikicocuklubiranne Asil_hatun hiçbir şey aşermiyorum. Oğlumda da böyleydi ekşiyi normalde de severim yine ekşi yedim yani ekstra bir durum değil 😅 bu sefer ağız tadım çok kötü yediğim hiçbir şeyden zerre tat almıyorum artık bitse de rahatlasam diye dua ediyorum. Cinsiyet henüz belli değil
ZMM8888 Asil_hatun ilk gebeliğimde hiç asermedim tam bulantılarım geçti gebelik şekeri çıktı diyet yapmak zorunda kaldım ama hiç zorlanmadim çünkü hiç asermedim. Şuan 9+1haftaligim birden bire hiç aklımda olmayan evde olmayan şey geliyor ağzım sulanıyor çok geç saat değilse Allah’tan Trendyol var ordan söylüyorum bazen ekşi nazende tatli istiyor canım çok karişık 🤦🙈