Esraevrn Merhaba 26.haftada doktorum amniyon sıvısının fazla olduğunu söyledi bebeğin pozisyonundan kaynaklanabilirmiş 2 hafta sonra bir daha kontrol edecek 😔 böyle bir şey yaşayan oldu mu neden olur onu da bilmiyoruz
Koalaninannesi Esraevrn nedeni genellikle gebelik şekeri olanlarda su fazlaligi var ama korkma benim de suyum fazlaydi ama saglikla kizimi kucagima aldim sende korkma erken dogum riski tasiyo su fazlaligi var ise ama kndini ve bebegini riske atma derim stres yapma hic bi sorun olmuyo👍😍👶👶