izobellaaa-_- Çok heyecanlıyım yaaa içim içimi yiyor inşallah doktorun tahmini yanılmaz ilk çocuğum sağlıklı olsun inşallah 😭😭☺️15+3 oldum inşallah öğrenirim ama doktor kemik yapısından biliyormuş öyle diyorlar genelde gittiğim doktora
Zeyzeyp izobellaaa-_- ilk oğlumu 13. Haftamda net öğrenmiştim cnm değişmedi bu ikinci gebeliğim 15+3 de Gittigmde doktorumuz bunada net kız dedi gerçi bn bile anladım kız olduğunu okdr net gösterdi bizim kız bacak arası dümdüz boşdu oglumdaki gibi yoktu çıkıntı yani Yani nette söyleyebilir doktorun tecrübe bağlı tbi birde bebişin net gösterip göstermediğine Yani değişen de duydum hayırlsı yani rabbim gönlünüze göre versin diyim
Melahatakca Öncelikle hayırlısı neyse o olsun tabikide rabbim gönlünüze gore versin benimde ilk bebişim 12+4teyiz bende bilmiyorum henüz cinsiyetini kız olsun istiyorum ama tabiki önce sağlık
Merveofs İnşallah kendini gösterir tonton 😊Ben 21e kadar hevesle gidip öğrenemedim hiç 21de gösterdi sağ olsun miniğim😊
Sinemfidan Oglumu özelde 11 .haftada öğrenmiştim şimdi kıza hamileyim 22 hafta bittince ogrendim simdi 28 haftalığıiz🤩😂
Tiredmother izobellaaa-_- Hayırlı olsunn erkek senesi zaten bu sene 😄 ben görene kadar açıklanmış tahmin yapamadım 😃
MerveeD izobellaaa-_- yaaa minnoşşş💜💜 hayırlı olsun canım erkekmiş tahmın gerek kalmadı sağlıklı olsun inşallah
Deletedmom547899 izobellaaa-_- biraz benim ultrasona benzetmistim.😂Hayırlı olsun sağlıkla doğsun inşallah
Zeyzeyp izobellaaa-_- yani görüntüden tam anlamadım ama erkek gibi hissettim cnm öğrenirsen yaz bakalm cıkıcak mı 😂