HafsaMeyra Arkadaşlar 25 haftalık olupta sezeryanla doğum yapacak olanlar temmuzun kaçında doğum yapacak doktorunuz belirtti mi ?
Pyrz_07 HafsaMeyra 24+1 4 ağustos dedi normal doğum için ama ben sezeryan olacağım 20 temmuzdan sonra duruma göre alırız dedi
Elilar2225 HafsaMeyra normal 24temmuza denk geliyor ama sezeryanla herhalde 15inden sonra olur doğum daha konuşmadım ama
Fatma0090 HafsaMeyra 25 haftalık olup da sezeryan olacak varmı demişsiniz de neden 25 haftalık doğum dedim de
TugceArslan HafsaMeyra Şimdiden gün söylüyorlar mı doktorlarınız? Ben 27+4üm. Sezeryan olacağım ama doktorum üstü kapalı 39. Hafta dedi. Gün belirlemek için erken sanırım
HafsaMeyra Fatma0090 Yok öyle demedim temmuzun kaçına geliyor doğum dedim yanlış okumuşsunuz çok üzüldüm benim de 2 kaybım var 😭😭
muge1661 HafsaMeyra ben 26 haftalığım sezarten tarihim 18 temmuz olcak. 38+5 de doğurmuş oluyorum hayırlısıyla inşallah..