Dyquu Kızlar 37+1 im dün kontrolden geldim bebeğim 3450kg normal gözüküyor şimdilik ama sanki bana kilosu fazla gibi geldi sizce nasıl
Ecemselmaarslan Dyquu bebeğin kilosu normal buraya yazıp Sevoz bisey olmaz canm ya bence kilo alımı falan nasıl gidiyor bebeğin
Happymami Dyquu bayılırım tontiş bebeklere inşallah benimkide öyle olur 😍 Ama 4 kilodan fazla doğar bence net bir kilo veremiyor çünkü doktor😂😂
Sevoz Ecemselmaarslan şuan çok erken bu haftadan sonra günde 20 gr almasını bekleriz dedi bakalım nasıl ilerleyecek gelişim
Ecemselmaarslan Sevoz allahin izni ile hersey yolunda gider inşallah 7 aylık doğum oluyor hem Hucurat suresi var onu oku ya da okut bebeğin için götürdüğün süte Dr okuyabilirsin vücut ve beden sağlığı için canım benim 😊