Ozlm2022 Kızlar 3. Gebeliğim diğer ikisinde hareket 13. Haftamda başlamıştı şuan 19+6 olduk ama hiç bir şekilde hareket hissetmiyorum cinsiyete bağlıyorlar kız çocuğu geç hareketlenir diye bu şekilde olanlar var mı şimdiden teşekkür ederim
benimmdunyamm Ozlm2022 sırt üstü uzan ben 16 haftamdan beri hissediyorum şükür şuan 19+6 yine hissediyorum hergun mutlaka hissediyorum ama her bebek aynı değil benimkide kız sen sırt üstü uzan
Damla1995 Cok hareket halindeysende hissetmeyebilirsin. Yatip kendini baya bi dinlemen lazm o zmn hissediliyor genelde.
Ozlm2022 Damla1995 teşekkür ederim Bunu hiç düşünmedim hareketli bir hayatım var 2 çocuk olunca normal olarak bugün biraz dinlenip bakacağım