Kızlar herkese merhaba , aranıza yeni katıldım sayılır. İlk gebeliğim.Bebişim bugün 12 haftalık oldu. Cinsiyeti için doktor erkek olabileceğini söyledi. Şimdilik her şey yolunda. Fakat ben gebelere özel güneş kremi dışında henüz hiçbir bakım ürünü kullanmadım. Artık yüzümün ellerimin ihtiyacı olduğunu hissetmeye başladım. Sizlerin önerileri nedir acaba? Vücudunuzu nemlendirmek çatlat önlemek için neler kullanıyorsunuz. Ben bunları ne zaman kullanmaya başlamalıyım. 😊