Ozlemozlm Bnde elma hic sevmezdim ama hamilelikye cok sevmeye basladim limom bol bol yedi slatalik ve domates
Darcasous Valla aş ererken çilek hastasıydım şimdide meyve tüketiyorum severimde meyveyi ama hamilelikte başka arıyorum ve allahın izniyle bi oğlum olucak 😊
Ozgemir05 Bende normalde bu kadar yemedim şimdi aşırı alıştım bir de tatlı bütün hayatım boyunca yemediğim tatlıyı hamileliğim de yedim