Tugbayondemli Kızlar 9 haftalık hamileyim. Antalya da yaşıyorum ama bayramda Niğde ye gideceğim. 6 saatlik yol kötü etkiler mi siz yolculuk yaptınız mı
basakerdvn Tugbayondemli merhaba ben hamilelik döneminde hiç yolculuk yapmadım hatta öyleki kardeşimin evini hiç görmeye gidemedim. İki görümcem evlendi düğünleerine bile gidemedim. Bayramda yine gitmeyeceğim. Tüp bebekle bebek sahibi oldum. 4. Aydan sonra doktorum 2 saatte bir molalarla şehir dısına çıkabilirsin dedi ama ben herkese lütfen kusura bakmayın dedim. Riske atmak istemedim. İstersen doktoruna sor o git derse ona göre hareket eedersin sık sık mola vererek
Madamrlif Tugbayondemli ben 6 aylık hamileydim 13 saat otobüsle Ankara’ya gitmiştim bikezde Adıyaman’a yani doktora sor tamam derse sıkıntı olmaz
vesilece Tugbayondemli bana ilk 3 ay riskli diye doktor izin vermemişti canım otobüsse hele hiç çıkma
Eslemezgi Ben hamileyimde 9 saat yolculuk yapmıştım Allah şükür birşey olmadı her molalarda yuruyodum
Zeyzen Bende geçen gün 12 saatlik yolculuk yaptım çok şükür bir sıkıntım olmadı doktoruma daha önce sormuştum yolculuk bebek için sıkıntı olmaz demişti. Ama Riskli gebeliklerde sorun olabilir
Tugbayondemli @basakerdvn Doktorum bi sıkıntı yok gidebilirsin dedi canım ama bende riske atar miyim diye korkuyorum
Nskyhn Tugbayondemli 6 haftalıkken bir hafta içinde farklı günlerde toplamda 20 saat yolculuk yaptım o zaman doktora sormak falan aklıma gelmedi çünkü hiç böyle bir şey düşünmemiştim. Sadece istifra ettim. Kendi arabamız olunca rahattı. Tuvaletim o zamanlar sürekli geliyordu durduk sürekli bir problem olmadı
sdymtl 23 haftalığım bu hafta 6 saat yol geldim kendi aracımla. Pazar da geri döneceğim. Doktor ben yola çıkmadan rahim ağzı uzunluğuna baktı, kontrol etti öyle izin verdi. Doktorunuza sormadan çıkmayın ve sık sık mola verip yürüyün.
papatya_35 Tugbayondemli Benim doktorum 12.hafta sonrasında sorun yok demişti ama yolda çok dikkatli olun kaza vs yapmayın dedi sanki bilerek kaza yapmayı isteyecekmişiz gibi 😅😅 bende cesaret edemedim açıkçası gitmedim zaten covid var bence sizde en azından bayramda gitmeyin kalabalığa çok girmemeye çalışın. Karar tabiikide sizin 🥰
Oelrlrkmemdmd Tugbayondemli evet ben 11 haftalıktım 7 saatlik yola gittim ailemin yanına doktoruma danıştım tabi git dedi
drmeri Tugbayondemli 16 haftalık gebeyim. yarın sabah İstanbula gidip gece diyeceğim 5 saat sürüyor. 5 te dönüş. doktoruma sordum. günübirlik yorulursun dedi. herhangi bir riskim yok. şuan en güzel donemlerimdeyim bir de ilk üç ay çok zorlandım. yolculuk esnasında dinlenmeye ve gidince orda yorulmamaya çalış dedi.
Esraaaa_ Tugbayondemli ben 21 haftalık hamileyim bende gidecem bizim yolda 6 saat sürüyor bı tehliken yoksa sıkıntı çıkmaz inşallah