Lavanta27 Baliminannesii ay ekim anneleri çoğu erkek galiba 🤭sağ salim gelsinler inşallah🙏🏻 .bizde 26 ekim 🤲🏻🐥
Mayamm Biz de 13+6 haftalık olduk🤗 ultrasonda cinsiyeti daha görememiştik, Fetal DNA testinde çıktı oğluşumuz geliyor inşallah💙 Bu pazartesi kontrolümüz var belki ultrasonda da görürüz bu sefer😍