Sdt3456 https://imgyukle.com/i/Ry58wG Kızlar yuzumde böyle bişey çıkıyor. Hamıle oldugum ıcın doktor krem veremem dedi. Dogal yollarda nasıl gecer bu. Bırde egzama ya benziyor sanki asırı kasınıp yanıyor
Deniz2961 Sdt3456 cnm egzamaya snrm tto yüz yıkama Jeli var onu kulln çok iyi geliyor nemlendirici olarakta bidoerma bu ikisi ile egzama ile baş ediyrm bnm yzumde böyle hatta bazen sulanıyor
Serraee Sdt3456 canım benim de kolum böyle olmuştu gecti uzun sürmeden egzama sanırım bekle stres yapma düşünmemeye calış eczanelerde satılan ürünlerin içerikleri maalesef ki hic temiz degil o yüzden kullanma bence ki doktor da vermemiş zaten en dogrusunu doktorun bilir
Deniz2961 Sdt3456 çok cnm öncesinde de vardı 2 sende ugrasyrm krztnlu krem kullnmaktan bkmatm bu ikisi çok iyi geldi düzenli kullanım sart tabi
Rkye66 Sdt3456 25 hastalığım bende de bu hafta çıkmaya başladı . Bir arkadaşımdan duymuştum çatlaklar için aldığı yağı Bio-Oil sürüyorum demişti ben de akşam ve sabah sürüyorum iyi geldi.
gmzzmg Bioderma atoderm cream iyi geliyor benim de burnumun kenarlarında egzama var düzenli nemli tutunca yatıştırıyor
SunnyG Bephantol sensiderm kullanıyorum ben. Tavsiye ederim. Bu doktorlara da anlam vermek imkansız yani sanırsın hamilelikte hiçbi tedavi yapılmıyor. Saçmalamış
Smgesmge Sdt3456 kantaron yağı kullanın. Benim elim yanmıştı su bile toplamadan 2 güne geçirdi. İz falan bişey de kalmadı.
Fatma0090 Sdt3456 benim de cene kısmı da ve gogus kısmı da olmustu kaşınıyor sürekli doktora söylemedim ama bende Bi gidince söyliyim neden oldu bende anlamadım
Ccanann Sdt3456 canım benim de göğsümün yanında bisey çıktı aşırı tatlı bir şekilde kesintisi vardi ben kantaron yağı sürdüm gecti Böyle küçük bir bölgede lezyon vardı egzamami bilemem ama geçti çok şükür Yüz için olur mu bilmem sadece lezyon olan bölgeye deneyin isterseniz belki sifa olur Çünkü kantaron yağının hücre yenileme özelliği var