annesinin_beybisi anneyimmm42 bugün değil ama pazartesi var şuan 19+3 😸 şaka gibi ama yarıladık zaman hızlı geciyo
sessizizleyici anneyimmm42 29+2 🐣 Sizi hatırladım tüp bebekle hamile kalmıştın sanırım sürekli post açıyordun ne kadarlık oldu herşey yolunda mı 🌺
sessizizleyici anneyimmm42 oy maşallah benimde iyi şükür bugün görüş günü bakalım nasılmış prenses 🙈 seninkinin cinsiyeti ne
2107 anneyimmm42 biz çarşamba günü gitdık 33hafta olduk benim bel ağrılarım falan cok doktor 36haftada gel nst de bakıcam hazırlıklı gel ala da bilirim bebeğ dedı sezeryan olucam bakalım nasıl olacak 🙄36da doğum yapan var mı nasıl oluyor bebekler acaba?
2107 anneyimmm42 dıkat et cok ev işleri yapmaya çalışma ben ev işleri yaparken belim tutudu 10gun yatdım ayağa kalkamaz hale geldim