Merhaba kızlar geçen hafta Dr kontrolum de 29mm çıkan rahim ağzı uzunluğu 26mme düşmüş. İdrar yolu enfeksiyonu olmuşum onun tetiklediği söyledi doktor antibiyotik tedavisine başladık ve Progestana başladım kullanan varmı? 32 haftaya kadar kullanacağım. Moralim çok bozuk erken doğum riski olabilir diye dünden beri heder oldum.