Meva34 Gulates35 benimde 17 Mart ben şüphelendim çok ağrım sancım oluyordu geçen hafta hatta kabızlık oldu kasık ağrım hala bar belimde ağrıyor test yaotım evde silik çıktı kan vermiştim pazartesi beta 21.03 çıktı dr günün geçmemiş hamile değilsin dedi geçerse 20 sinde gel dedi tekrar kan ver dedi anladım kimi gar diyor kimi yok diyo düşük bi sonuç ama
Gulates35 sayre yaa canım benim çok mutlu oldum senin adına ❤️Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin ☺️Darısı bana ve benim gibi anne olmayı isteyen herkese nasip olsun inşallah 🙏
Meva34 sayre valla günün geçmemiş dedi yok dedi bugğn 22.günümdü genelde bugğn yarın olurum normalde ama sancım oluyo kasıklarım ağrıyo bugğb niden bulanıyor gibi oldum tansiyonum düştü iftardan sınra
rdogan12 @Gulates35 benim 29 ocaktı olmam gereken ve olmadım o gün akşamına test yaptım 2 saat arayla ilk çok silik çıktı ikinci de bi yık netti. 2 gün sonra kan verdiğimde 616 çıkmıştı Dr. Gittiğimde 3.5 haftalık demişti hatta şimdi ¹11 haftalık olduk bakalım
rdogan12 SiKerin yazdığı değerler çok düşük geldi bana en garantisi ya adet gününü bekleyin yada adet geçtikten sonrayı tabi ki insan sabırsızlanıyor acaba var mı diye ama olmayıncada hayal kırıklığı yaratıyor.rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲😊
sayre Gulates35 inşallah canım amin rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin, en hayirli zamanda nasip etsin inşallah
Meva34 Kızlar kan sonucum 21 çıkmıştı ya dr yok dedi bugğn adet olmam gerekiyordu dedim ben hamileyim ya gidip test aldım evde yaptım direk iki çizgi çıktı hamileyimmm🥰🥰erken öğrendim ama Allah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşaallah 🥰
Gulates35 Meva34 çok sevindim canım senin adına rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏