Semaen Allah razı olsuun duanız kabul olur bana da dua edin inşallah 🙏😊 yürüyüşe cikiyorum ama o kadar uzun gidemiyorum çok agirlastim ve aşağıda acı var harekete bağlı, biraz kaç haftadır ebe doktor kilodan bebeğin baskisindandir dedi önemli görmedi, hurma yiyorum süreçlerimizi duamı yapıyorum dediklerinizi de uyguliyim