Askiletotomsu n98- tekerlekli bı beşik düşünüyorum ahşap model 3 aylıkken odasına geçer zaten Gündüzleri de odasında yatacak Henüz kiradayiz da evimize geçersek yani, ihtimal var ona göre plan yaptım🤷
4858 n98- bende joie nin anne yanı Park beşiğini aldım bayağı beğendim diğer park beşikler gibi kaba değil odada hiç yer kaplamadı
Begumergun Emedko Sbm050421 Park beşik olarak ne tercih ettiniz. Bende park beşik alcam araştırıyorum
Emedko Begumergun https://ty.gl/ksfi3l8haj https://ty.gl/v5tpajno0n Bu ikisinde birini alicam cnm nasip olursa daha almadım.