nazlicann0725 Onunla ilgisi yoktur da bazen dikkat edilmediğinde sizde olduğu gibi fazla ödem yaşandığında böbrek yada karaciğerden gelişen Bi rahatsızlık oluyormuş özellikle fazla tuz tüketiminden kaynaklı vs bu konuda ben de uyarılmıştım. Öyle durumlarda sanırım sezeryan yapılıyormuş görümcenizde Etraftan böyle Bi rahatsızlığı olan birini duyduysa eğer o şekilde yorumlamış olabilir. Ama sizin öyle Bi rahatsızlığınız gelişse doktorunuz farkederdi diye düşünüyorum hakkınızda hayırlısı neyse o olsun 🙏🌼