Ben Cikolata kistinden ayni gunde iki işlem ameliyat oldum biri kapalı laparoskopi digeri sezryn acik ameliyat oldum ilk ilac tedavisi verdi olmadı dahada ilerledi her ay acillik oluyordum adet sancisindan yani majezik igneyle yasiyordum o adet sancilarimda doktorum bu boyle olmucak ameliyat dedi birde dişi oldugu icin tekrarlama şansıda oluyor 8cm di ve ilaçla 13cm oldu birgun sancıdan yuruyemedim patlamak uzere oldugunu ve patlayincada mideme giderse ölüm riskine kadar gider dedi ve ameliyatımı kabul ettim yapisiklik falan vardı hem acik hem kapalı oldum 3 ay adet sancisi bilmedim ne geldigini ne bittigini anlamiyordum dedim erkekmi oldum bu ne guzel biseymis dedim cunku adet sancim asiri kötüydü ilk 3 gun hep sanci cekerdim 4.aya girdim anam geri basladi hep ayni sancilar kistim tekrarladi doktorum hemen tup bebege yönlendirdi yani zaten hamile kalamiyordum 11 senelik evliyim teavi ustune tedavi goruyordum bunalimlara giriyordum her ay bi umut asılamalar ilac tedavileri yok kalamiyordum sukurler olsunki ocakta hamilelik haberimi aldım tup bebek tuttu suan 16+4 olduk ikizlerime hamileyim kistim 2cm suan ve doktorum bu biraz agrı yapabilr hamilelikte ama korkma cocuga bi zarari yok dedi ve dogumda sezrynda onuda aliriz dedi canini sıkma ama kendinide riske atma doktoruna guven her lafa bakma dinleme hangisini öneriyosa o dogumu yap hakkinda ve hakkimizda en hayirlisi olsun insallah🤲saglicakla kalin🤲🥰🐞❤