melek-_1212 Kızlar isteğe bağlı sezaryen doğum yapmak günah mı ben normal doğumdan çok korktuğum ve yapamayacağıma inandığım için istemiyorum eğer günahsa naparım 😔
suscarparimm melek-_1212 Neden günah olsun ya allah aşkına nereden çıktı bu hiç bi kitapda yazmaz sezeryan ayrıca sonradan bulunan bi yöntem kuranın indiği zamanda sezeryanın s si yokmuş ki gğnahı yazılsın lütfen.. normal doğum daha sağlıklı elbette ama bünyeniz elverişli değilse napıcaksınıx ölmeyi mi bekleyeceksiniz birde bu çıktı🤦🏻♀️
Elvanguzel melek-_1212 egerki sezeryan acılarını bilseydiniz sağlık açısından da kesinlikle mecbur kalmadıkça normal doğum olmanızı tavsiye ederim korktuğunuz kadar ağır değil
Sutlac09 Elvanguzel yok ya bende sezaryen doğum yaptım dediğiniz kadar bi acı yaşamadım çok şükür ilk 3 gün zor sezaryen olacakları korkutmayalım😇
Sinoooom Elvanguzel neden sezaryanı öyle bir kötülediniz şimdi 😂 🙄 bir şeyi kötülerken diğerinin ne kadar iyi olduğunu düşünmek gerekiyor ve dediğiniz yanlış burda sezaryan olacaklara boşa bir korku veriyorsun yapma lütfen
Meryemtolga Elvanguzel benim agri esigim dusuk ama yine de normal dogum istiyorum. O belden igne olayi beni cok korkutuyo sonra dikis durumu. Kilolu bi insanim sezeryanda iyilesme sürecinde cok zorlanacagimi dusunuyorum.
Mucizemiizz Sutlac09 Allah razi olsun ben zorunlu olarak sezeryan olmak zorundayim..Bu sezeryanla ilgili kotu yorumlari gordukce cildiriyorum.
Elvanguzel Sutlac09 fikrimi söylüyorum ben tercih olmamali bence siz 3 günde çevremde ki çoğu kişi yıllarca acı çekiyor izi ayrı sikinti sezeryan göbeği ayrı ama normal doğumda iki saatte ayağa kalkıliyor doğum yapınca bitiyor ağrı sancı mecbur kalmadıkça sezeryan sağlık açısından da tercih edilmemeli😉
zeylifestyles Hergun daha fazla ne kadar saçma bişey duyucam diyorum çok şükür hiç suprizler bitmiyor her gün daha fazla saçmalık 😂 ya kuran inerken Hira dağında insanalr sezeryan oluyod zaten Allah’ta dur ben bunlara bı günah yazayım diyordu. Tövbe tövbee.
Askiletotomsu zeylifestyles Kuran’da şarap haram diyor bira hsram demiyor mesela O zaman o dönemde bira viski yoktu diye bira viski haram değil mi 🤭yani ?
Elvanguzel Sinoooom mecbur kalmadıkça diye belirttim lütfen okursanız yazdığımı daha net anlayabilirsiniz
Ebrumihrimah gamzosgamzos 9- 10 saat suni sancı çekip kızımın kalp atışları düşünce acil sezeryana alındım burdaki kişilerin abarttigi gibi hiç ama hiç kötü geçmedi ne bastirmalari hissettim ne dedikleri gibi bebek çıkarken sallandim harika bir sezeryan geçirdim kendim kalkıp yürüdüm kimseden destek almadan ağrım sızım vardı oda gayet normal bir ağrı gözün hiç ama hiç korkmasın 🌸 sağlıcakla al kucağına 🙏 abartilanlari görmezden gel 🌸
Sutlac09 melek-_1212 ne olursa olsun hiç bir doğum şekli günah değildir. O bi şekilde mecburen çıkacak içinden. Öyle ya da böyle😜
Mom578988 Çevremdeki herkes sezeryanın daha konforlu olduğunu söylüyor. Normal doğumda dikişiniz falan olmuyor sanıyorsunuz galiba sezeryanı kötüleyen hanımefendi. Tuvaletini bile yapamayanlar var normal doğurup 10-15 dikiş atılanlar var
Sinoooom Mom578988 yok ona göre normal Dogum mükemmel böyle saniyeler içinde acısız sısız girip çıkıyorsun da sezaryan da ölüyorsun acıda hanımefendi öyle düşünmüş 🥳
CansuDRY Mom578988 Sezaryenle ilgili olumsuz yorum yapana cevaben normal doğumla ilgili olumsuz şeyler yazdığınızda, eleştirdiğiniz kişiden bir farkınız kalmıyor.