Doktorum pcos hastası olduğumu söyledi yumurtlama dönemimi hesaplayıp denemeye başladık. Bu ay yumurtlama dönemimden 8,9 gün sonra adetime 10 gün kala çok silik bir şekilde kanama geldi internetten baktığıma göre yerleşme kanaması bu zamanlarda geliyor hafif kaşıklarımda da bı ağrı var bı kaç gün önce de kabızlık problemi yaşadım. Ve kaç gündür inanilmaz modum düşük sınırlı asabiyim ve her şeye ağlıyorum. Düşünüyorum acaba psikolojik olabilir mi diye istediğim için. Yerleşme kanaması yaşayanlar var mı nasıl oluyor adetime 10 gün var ve adet kanı gibi değil. Yaşayanlar varsa yardımcı olabilir mi? Test yapsam çıkar mı? Şimdiden teşekkürler.