Aliceindunyasi öncelikle haddini bil kimse zaman ayırmanı istemedi. Hic kisme mesleğini babasının hayrına yapmiyor. Zaten o riskleri almayı bu mesleği tercih edenler onların ta kendileri. Tekrar tekrar söylüyorum ben doktorlar hakkını aliyor demiyorum ama asgari ücrete uzulene kadar doktor maaşlarına üzülün kafasi bambaşka bi kafa bambaşka bi dünya. Ankara’daki evler 5000 den başlıyor peki Ankarada asgari ücret alanlar ne yapıyor? Konuyu çok başka yerlere çekiyorsunuz komik oluyor 🤮