Serenay4 dün bu sıkıntılardan dolayı doktora gittim. İdrarini yaparken yanma hissi var mı dedi bende yoktu eğer yanma varsa o zaman enfeksiyon oluyor tahlil felan veriyorsun. Bende olmadığı için kontrol etti ultrason makinesinden rahmimi ve bebeği kontrol etti. Nst ye verdi çok şükür bir şey yokmuş. Yalancı sancidir kasılmaların olmasi çok normal dedi. Kalsiyum ilacı yazdı magnezyum kullanma artık kalsiyum kullanacaksın dedi. Eğer çok sıkıntı yasiyordan bir doktora görün ama son zamanlar normal dedi doktorum.