Meraba kizlar ben 10 gün önce muayrne oldum 30 haftalık gebeydim kilosu falan herseyi normal dendi bu gece sancım tuttu ve hastaneye gittik yalanci sancilarms doktr ultrasondan bakti ve bebekte 2 buçuk hafta gelişim geriliği olduğunu soyledi 10 gün once 30 haftalık çıkan ölçümler bu gün 28 haftalık çıkti her neyse sonra beni baska bi hastaneye yönlendirdi ve sksine o hastanedede hetşey yokunda gözüktü doktor ölçümlerin haftamla uyuştuğunu ve bi sıkıntı olmadığını söyledi hangisine inancağımı şaşırdım