Ezonusss canım hiiiç üzülme hiiç tatlı canını sıkma.. 16.haftadayım ve hiç kilo alamadım, bende “niye hala kilo almıyosun, bebek sağlıksız olacak, karnın hala dümdüz” sözleriyle cebelleşiyorum 😒😞 insanlar konusur.. sadece konuşur.. olana da konusur olmayana da.. Allah uzak etsin böylelerinden hepimizi 🙏🏼😇