Hemen hemen 1 haftadır kalbimde farklı bi ağrı var sancı midir ağrı mıdır tarif edemiyorum gün içinde sürekli oluyor yatarken kalkarken nefesimi verirken her hareketimde hemen hemen..korkuyorum 12 haftalik hamileyim bundan önce öyle bise yoktu diyorum kendi doktoruma mi gitmeliyim yoksa kalp doktoruna mi? Böyle bi ağrı yaşayan var mı?