Merhaba arkadaşlar
4 yıl önce 37+3 de anı oluşan gebelik zehirlenmesinden dolayı acil sezaryana alındim .
Şuan 31 haftalık gebeyim. Son kontrolumde doktorum normal doğum yapabilirsin üzerinde 4 yıl gibi güzel bir zaman geçmiş dedi.
Sezeryanla doğum yapıp sonra normal doğum yapan var mı aranızda hiç. Bı sorun olurmu. Ben çok kararsız kaldım da