Selam Güzel Anneler 🌸
Sonunda uzun bir bekleyisin ardından bende bu postu açtığım için şükürler olsun.
Pazartesi günü yani 38+2de sabah saat 10.30da sezeryana alınacaktım bebeğim 10 gün geriden geliyordu ve kilo alımı durmuştu kaygı ve stres dolu bir bekleyişin ardından yatışım yapıldı anestezi doktoru yanıma geldi olası durumların hepsinden bahsetti spinal olmak istediğimi belirttim bazıları daha sonra bel ağrısı kaldığını söylüyor ama genelde o kişilerin ailesinde veya o kişilerde zaten bel fıtığı başlangıcı önceden olmus oluyor dedi ve bunun spinalde yapılan iğne ile alakası olmadığını belirtti öncelikle. Bende spinal istiyordum o şekilde ilerledik ve beklemeye başladım. Normalde 10.30da ameliyathaneye alinacakken bana 10da hadi hazırlanın gidiyoruz dediler hiç korkmayan beni bı korku aldı eşim hep yanımdaydı o beni çok rahatlattı :)
Yalnız işin en garip halı burada başlıyor hatta spinal olan anneler yazarsa çok sevinirim çünkü bende şöyle olduu , ben ameliyathaneye alındım ve sonda istemedim kesinlikle istemediğimi belirttim ve takılmadı çünkü aşırı korkuyodum neyse anestezi beni masaya aldılar ve belden iğne yaptılar o iğneyi çok hafif hissettim sinek ısırığı gibiydi daha sonra anestezi doktoru başlıyoruz dedi ve bende asla geri kalan kısım yok :)))) içeri girerken telefonumu istemişlerdi video fotoğraf çekmek için ve sagolsunlar her anı o kadar güzel yakalamışlar ki ama ben hiçbirini hatırlamıyorum tek hatırladığım doktorun basliyoruz demesi gerçekten ne oldu ne bitti hiç bilmiyorum hani yazıyolar ya sadece karnıma bastırıldıgini hissettim diye bende bırakın hissi doğumla alakalı hicbirsey hatırlamıyorum. Güzel anneler beni 10.00da doğuma aldılar herşey 10 dakik sürmüş 10.10da bebeğim dogmus eşime götürmüşler ve ben 10.30 gibi odamdaydim. Burda da hicbirsey hatırlamiyorim yalnız tek hatırladığım boynumun ve omuzlarimin çok ağrıdigi. Eşim kafamı tutamadığımı sarhoş gibi oraya buraya devrildiğimi söyledi yani spinalde böyle olduğunu ben bilmiyordum herşeyi hatırlamak için spinal oldum ama doğuma dair hiçbir şey yok şaka gibi🙈 Daha sonra doktor geldi ve idrar yapmam gerektiğini söyledi yoksa sonda takmam lazım dedi 3 buçuk saat geçmişti ve tuvalete gittim idrarımı yaptım o beni çok rahatlattı çok korkuyordum :)
Bebeğim gayet sağlıklı doğdu ben sadece detaylı utrasona girmiştim içim rahattı şükürler olsun bir sorun yok 🙏 O akşam yenidoğan hemsiresi sürekli geldi ve sağım yaptık bebeği emzirmeyi gösterdi çok zorlandım. Ertesi gün öğlene doğru çıktık ve bugün 4.gunumuz kontrole gittik bebegim bembeyaz doğdu fakat maalesef sarılık oldu değerleri yüksek çıktı ama yatış verilmedi cumartesi günü tekrar çağırdı bugün eve geldiğimde beri doktorun dediklerini uyguluyorum ilk iki gün süt değil beyaz bir sıvı geliyordu ama şuan bile göğsümde pompa var ve sütüm iyice indi 45 50 CC doliyor yaklaşık yarım saatte. Güzel anneler sakın stres yapmayın kendinizi üzmeyin ben lansinohun manuel pompasını aldım takıyorum kendisi sağiyor bazrn sıkıp bırakıyorum daha çabuk doluyor ve bebeğim ilk 3 gün çok ağladı hiç uyumadik geceleri mama vermek zorunda kaldim a bugün sabahtan beri sağim yapıyorum bebeğime veriyorum ve inanın aç kalmış kapkara kaka yaparken şimdi sarıya döndü mışıl mışıl uyuyor gülücükler saçıyor inanılmaz güzel bir duygu sakın sütüm gelmiyo diye stres yapıp bırakmayin bol bol goguslerinize masaj yapın inanın hemen geliyor :)
Cokk uzun oldu Allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin kendinizi en güzel ana en güzel şekilde hazırlayın öyle gidin bu arada bugün bende doktoruma uğradım dikişlerim gayet iyi durumdaymis şuan biraz zor kalkıyorum sağa sola dönüp yatamıyorum ama yatmıyorum çok aktif olmasamda günlük hayatıma devam ediyorum ve bakıyorum göğüs pompası dolmuş oğluma doğru gitmek istiyor :)))) Kendinize iyi bakın güzel Anneler herşey çok güzel inanın melek yüzlü bebeğinize bakıp onun o gülümsemesini görünce iyi ki diyorsunuz iyi ki .. ❤️🌺🙏