Kızlar 7+0 da kalp atışını duyduk vajinal ultrason ile. Ama doktordan memnun kalmadigim icin baska hastane baska doktora randevu aldım ve 7+5 te yani p.tesi gidecegim. Yeni gidecegim doktor beni tersler mi sizce? Niye en basinda buraya gelmedin vs diye. Yani baska doktordan geldigimi söylemeli miyim yoksa hamileligimi yeni öğrenmiş gibi mi yapmalıyım? Ilk hamilelik olunca cok acemiyim bu konuda. Ayrıca ilk doktorada 2 kere gittim. Ilkinde kese gördük. Digeeinde kalp atışı. Yani cok yeniyim