Alparslaninannesi51 mom1111 37+5 de dönüş yaptı 😂yoksa sezaryendim ama döbmesi için baya hareketler vs yaptım 38+1 de doğuma gittim ve doğurdum😂
1anne1gebe mom1111 yok canim benim plesantam da asagidaydi korktum denemedim bi hareket falan doner en gec 36ya kadar dedilerdi zaten