Hatice_hatice23 Ben tutmuyorum ki hamileler bana göre tutmamalı, doktorum kan şekerinin düşmesi her şeyden daha riskli ben yemek yemediğim an elim ayağım boşalıyor bi anda oldugum yere yıgılıyorum. Sene tutacağım inşallah hem Rabbim bize böyle bir imkan sunmuş, hamileler ve emzirenler zorunlu değildir diye.. 🙏🏻