gecemm ben Buhara’ya gidiyorum arkadaşım şehir hastanesinde doğum yaptı ama oda 2 kişilik olunca ben istemedim neticede diğer bayanın eşi geliyor içeri ve ben kapalıyım rahat edemem bir de buharada sıra hemen geliyor o kadar bekletmiyor Fatma hocanın hastasıyım o kadar naif kibar ki tam bi doğum koçuymuş sanki doğumda annen yanında gibi diyorlar orada doğum yapacağım odalar ferah geniş refakatçi için ayrı bi hol bölümü var süslü odalar temiz ve ilgililer tek özel hastane başka alternatif de yok zaten doğum ücreti sezaryen ve normal doğum aynı fark yok 5 bin civarı ama muayenelere 5-6 defa giderseniz 500 TL almayacaklar indirim olacak epidural isterseniz ekstra 500 TL ödenmeli doğum hikayesi filmi aldık biz doğumda 1 adet fotoğraf odada bebek anne baba 1 adet foto 1 adet de anane babaanne bebek ailecek olmak üzere 3 adet fotoğraf çekimi oluyor anne süsleniyor odada bakımı yapılıyor çekimden önce o şekilde 😊