Aycbyr1 Kızlar merhaba 27 haftalık hamileyim bebeğim bazı zamanlar kıpır kıpır bademde hareketleri yok denecek kadar az bu normal midir . Genelde az olduğunda çok hareket ettiğim günler oluyor onunda etkisi var mıdır
Zeyyyn Aycbyr1 çok hareket hali bebeği uyutur canım amniyon sıvının içinde salladığı için bir uyku hali oluyor ☺️
Zeyyyn Aycbyr1 geceleri ediyordur muhtemelen tatlı vs yiyince sola yatınca pıt pıt vururdum Bn tepki verirdi canı isterse ☺️