Kızlar merhaba,
Her türlü lekenin ciddiye alınması gerektiğini biliyorum Bundan yaklaşık bi 4 gün önce idrar sonrası az miktarda peçete sürümü kadar pembe akıntı geldi çok açık bi pembeydi hatta önce anlayamadım ve akıntıya karışıktı doktorumu aradım panik olmamamı devamlılığını kontrol etmemi istedi tekrarlarsa gideceğim şeklinde konuştuk ancak tekrarlamadı bu arada bebeğin son kontrolü bu pembe akıntıdan 2 gün evveldi, plesantanın konumunda bebekte veya bende hiçbir problem yoktu diğer randevum bu salı şeker yüklemesi için almıştım yani 3-4 gün sonra :( bir daha hiç yaşamadım tek seferdi devamlılığı yok bebek hareketleri normal seyirinde devam ediyor ama ben doktorum devamlılık gösterenler önem arz eder demesine rağmen gerginim bu durumu yaşayan var mı acaba yaşadıysanız sebebi neydi ?