Sybabyss Ay bende hiç yüzünü göremedim 20.hafta gördüm en son. Ne alakası var hissetmemekle kafan yoğundur belki. İlla hayatının hemen merkezine koyanlar mı çok seviyo oluyo yavrusunu. Onu korumak, onun sağlığını düşünmek, onu doğunca çok seveceğine inanmak da şimdilik yeter. Daha tam ana değiliz. Kendini suçlama çiçeğim. Tontiş yavrumuz ile güzel bir bağ kurulacak doğduğunda inşallah.