Kızlar dün akşam iftara yemek hazırlarken bi ıslaklık hissettim gittim hemen lavaboya baktım böyle bi kibrit kutusu kadar ıslaklık var iç çamaşırımda hemen aklım çıktı zaten üstümü değiştirdim iyice kurulandım bekledim tekrar gelecek mi diye biraz daha geldi hemen doktoruma yazdım oda bana hemen hastaneye geç ebeler kontrol etsin dedi. Ebe alttan muayene etti çok canım yandı ama çok şükür enfeksiyon varmış herhangi bi su gelişi yok dedi içim rahat etti . Neyse sorum şu enfeksiyondan su gibi akıntısı gelen var mı ??